Reset Password
If you've forgotten your password, you can enter your email address below. An email will then be sent with a link to set up a new password.
Cancel
Reset Link Sent
If the email is registered with our site, you will receive an email with instructions to reset your password. Password reset link sent to:
Check your email and enter the confirmation code:
Don't see the email?
  • Resend Confirmation Link
  • Start Over
Close
If you have any questions, please contact Customer Service
Hookup, Find Sex or Meet Someone Hot Now

 

xTaku 59M
10 posts
12/17/2005 11:04 pm

Last Read:
3/5/2006 9:27 pm



PCの調子はだいたい元に戻ったのだが、どうしてもうまく動かないソフトがあって、困ったちゃんです。
メーカーに質問しながら対応しているのですがね〜
そんな、なんだかんだの状況ですが、いよいよシーズンINに向けての準備。
早い人は先月からINしてると思うけど、私としては年内に行くか行かないかぐらいのペースでシーズンINします。ってなにが?
そう、ウィンタースポーツです。
私の場合はSKIです。
といっても、社会人になってから遊びで始めたのがそのまま続いているだけなのですけどね。
爽快感にはまってしまっています。
もともとアウトドアで飲むお酒が好きなこともあり、晴天のゲレンデで、一汗かいた後に飲むビアがこれまたたまらない!って、ホントは酔っぱらって滑ってはいけません!!!^^;
一昔前のブームに比べると最近はボード人気を入れてもかなり寂しい状況になってきています。
単純にリフト待ちが減っていいや!なんて喜んでいたりしますが、ゲレンデ閉鎖があったりして、ちょっと寂しいですね。
さーてとりあえずベースも落としたし、スタッドレスも装着したから、後は行くだけだな。
といって、一緒に行ってくれる彼女はいないしなー とりあえず、来週は一人で滑りに行こうかな!?^^;

Become a member to create a blog